Home Sweet Home!!!!

Nu är jag hemma efter en massa springande idag. Vi har hållt på att köra bil och springa in i massa affärer i 3 timmar innan vi kom tillbaka hem till min pappas mosters lägenhet igen. Då åt vi en supergod middag, Biffar, potatis, morötter och svampsås, alltså det är så jäkla gott, det kan jag lova er!! :P
Efter middagen så hjälpte vi Brita att diska och torka och sen satte vi oss och pratade lite i hennes vardagsrum.
Efter en stund där så ringde vår pappa att nu var det dags att hämta honom så vi fick köra till hans jobb då.

Jag var hemma vid ca halv sex och då fick jag gå ut med Miro och jag kom hem igen vid tio i sex och då fick jag äntligen sätta mig ner och ta det lugnt. Det var så skönt.
Nu sitter jag här och skriver med Mohamed på facebook och har bestämt att nu ska det bara vara en lugn kväll för vi ska eventuellt till vår syster Linda imorgon och hälsa på, dock hade pappa lite ont i halsen så vi får se hur det blir.

Jag hoppas ni har haft en bra dag på jobb/skola eller om ni kanske varit lediga idag! :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0