Heeeeeeeeeej!!!

Tjenix!!
Idag har jag jobbat och jag sov lite längre imorse så jag hann inte uppdatera alls innan jag gick iväg till jobbet. I förmiddags var det så himla högljudt på den avdelningen jag var på och full rörelse hela tiden. Tills sist var vi tvugna att gå ut med dem så de sprang av sig lite för det funkade inte därinne längre. Jag slutade vid 12.30 och promenerarde då hem. Jag har precis körde 30 minuter Zumba med Hannah, det var en ny skiva och riktigt svåra delar, kommer nog ta lite tid innan man lär sig dem.
Jag ska se om jag kan gå ut på en promenad lite senare också idag.

Vad har ni hittat på med diag?? Härnere i Trellehulla har det varit ganska dåligt väder, dock har inte regnat än, börjar säkert snart :/

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0