Godmorgon!

Idag är det lördag och det är gråmulet och dimmigt här. Sitter och ser på Dance your ass off, medan de andra i familjen är och besöker Brita ( vår pappas moster ), anledningen till att jag inte följer med är för att jag är förkyld och lite krasslig i halsen och vill inte att hon ska bli dålig. Jag hoppas att solen kikar fram för då ikväll blir det årets andra grillning med jönssonligan, älskar alla dessa grill dag/kvällar som vi brukar ha på sommaren.

Igår så gick vi in och kollade hur mycket fick skulle få tillbaka/ betala på skatten, fattar inte hur det kan ha blivit så men jag ska betala och en massa dessutom enligt mig för jag inte tjänar så himla mycket varje månad, men iallafall så ska jag betala 1200 något, får planera om helt och hållet hur det blir i sommar, men jag ska komma ner till tunisien till Mohamed.

Jag såg precis vår morbror och hans fru komma och lämna lite saker till ett staket som vi ska bygga i trädgården så Miro kan vara ute utan att man ska behöva springa efter honom hela tiden, kan man slappna av lite mer.
Nej nu ska jag se klart detta och sen måste jag gå ut en runda med Miro.
Hoppas ni får en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0