Change of plans!!

Jaha då blir det lite jobb ändå. Ska iväg till ett ställe där jagh ar varit innan och jag trivs där väldigt bra. Hannah slutar 12.30 så kanske hinner jag träffa henne innan jag går, men det är väldigt tveksamt. Nu har jag precis varit ute med hunden i 20 minuter och ska börja göra mig iordning lite. De hade utedag sa de när de ringde, undra vad de gör då? Är de ute på gården bara eller lämnar de skolan?? Ja vi får se, jag skulle klä mig varmt för vi skulle vara ute.

Jag hade tänkt göra lite att äta, men är inte direkt hungrig, de har ju mellanmål vid kvart i tre så kanske räcker att jag tar en macka då. Nej nu ska jag sätta på lite maskara så man ser vaken ut haha :D

Hoppas ni har en bra dag och får en fortsatt bra dag!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Om du fick åka vart du ville i världen helt gratis. Vilket land skulle du åka till då? Själv vill jag väldigt gärna åka till Dubai eller Dominikanska Republiken. :) Kram!



Ps. Missa inte chansen att vinna schyssta pilotbrillor i min tävling ;)

2012-03-13 @ 17:29:28
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0