Bakdag!!

Hejsan hoppsan!
Allt bra med er? Här är det helt okej. Idag har jag varit ledig så jag har på förmiddagen skypat med älsklingen i ca 2 timmar, sen kom kusinvitamin hit så bakade vi lite muffins med choklad och jordgubbar i, smaskens.
När vi hade bakat färdigt så lekte vi lite i trädgården, dock är det kallare idag än vad det har varit de andra dagarna.
När min fader kom hem så grillade vi lite korv och hamburgare, även det var riktigt gott. Älskar alla grillningar vi har på sommaren och släkt och vänner kommer hit och vi umgås. Nu har jag börjat baka lite kanelsnäckor, hoppas även de blir riktigt goda, de står på jäsning nu i ca 30 minuter och då passar jag på att slänga in ett inlägg.

Annars händer det inte så mycket idag, får se om jag fixar lite i mitt rum senare annars får jag göra det imorgon. Vad har ni sötnosar gjort idag då? Jobbat, Skola??

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0