All i wanna do is run!!!

Godmorgon!!
Hoppas allt är bra med er denna kalla regniga dag!?!
Jag vaknade klockan 05 imorse, dock somnade jag vid ca kl 19 igår kväll så jag har varit redig trött. Vår katt var helt försvunnen fick jag reda på imorse, dock hittade de henne ute i trädgården under en skottkärra, alltså har hon förmodligen varit ute sen igår kväll eller något för ingen minns att de sett henne under kvällen och jag har ju inte gjort det då jag somnade tidigt.

Idag är det ju som sagt väldigt dåligt väder. Vid ca halv tolv eller något så ska Martina och hennes kille Mark komma och hämta mig så ska vi iväg och handla, jag ska handla lite mat som jag kan tillaga. Sen blir det hem igen och ut en runda till med Miro, hoppas det slutar regna till dess. När jag var ute med honom innan så gick mina joggingskor helt i sönder, jag har haft dem nu i snart 2 år och de används flitigt till promenader och ett tag var jag även ute och sprang mycket med dem och de var så slitna undertill och jag märkte nu att det läckte in vatten när jag gick :( Jag älskar jogging skor och de är så bekväma att ha på och när man går till och från jobb. Vad ska man nu göra liksom??
Ni vet inte var de säljer joggingskor billigt och det ska ändå vara bra skor, så på typ Stadium eller intersport eller något. Dessa jag hade nu kostade 1100:- och var superbra.

Jag tänkte dela med mig av två låtar till er. Ni minns kanske förra året när Ander Fernette var med i Melodifestivalen med låten "Run"?? Tyckte den var riktigt bra och den skulle ha kommit på en mycket bättre placering än vad den gjorde, men den ska ni få iallafall. Sen har han även sjungit en annan som är riktigt bra, "Hungry eyes".





Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0