Så svårt kan det inte vara!?!??

Gokväll i stugan!
Sitter och väntar på att Mohamed ska komma så vi kan snacka lite. Det är så sjukt tråkigt att han alltid ska komma så sent för jag ska ju upp tidigt och jobba när jag jobbar. Men bara några dagar tills jag är därnere och då slipper jag oroa mig för sånt. Hans kompis som bor här i sverige frågade om jag kunde ta med pengar från honom och ge till hans far nere i tunisien och visst kan jag det, så jag gav honom mitt kontonummer så han kunde sätta in pengarna, men det verkar vara svårigheter med det för de vill hela tiden att vi ska pratas vid och jag hatar verkligen att prata i telefon, beror mycket på att man inte kan se den andra personen man pratar med, ja jag vet det är skumt :D

Jag var så jäkla trött innan så jag la mig i någon timme också, var riktigt skönt och på något viss så hade jag stängt av ljudet på mobilen igen, brukar göra det men fattar inte hur eller när jag gör det :/
Nu ska jag lyssna lite på musik.

Har ni haft en bra dag? Vädret har ju varit på vår sida idag :) Just det, Hannah och jag var ute innan och plockade blommor till en midsommar krans till på fredag, blev riktigt tjusigt :)

Sov gott!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0