Måndag 18/6-2012

Ny vecka, nya tag brukar man ju säga och det är vad som gäller. Denna veckan får man göra ett riktigt ryck. Jag ska packa väskan helt klar och se till så vårt uterum blir nymålat. Får hoppas det är fint väder imorgon så man kan måla utsidan. Får se om de köpt färgen med hem idag för då sätter jag fart att måla insidan idag.
Jag har tvättat alla saker jag ska ha med mig, bara min kudde kvar nu och det tvättar jag dagen innan jag åker. Kuddarna där är så hårda och höga så man får onti nacken av dem och i och med jag ska vara där länge så måste jag ha en bra kudde.

Vädret där ute är grått och det blåser, får hoppas regnet inte kommer. Får även hoppas att det är fint väder på fredag när det är midsommar. Min systers pojkväns familj ska komma hit och vi alla ska fira tillsammans. Hans syster ska även hjälpa mig att sätta i löshår med microringar. Får hoppas det blir bra och det håller länge under tiden jag är nere i Tunisien.

Nu ska jag se färdigt på unga mödrar. Hoppas ni har en bra dag änsålänge!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0