Målning i natten

Heej!
Nu är det dags att hoppa i bingen, är lite trött även om man inte har gjort något speciellt idag :(
Efter Spanien - Kroatien matchen där Spanien vann med 1-0 så gick Hannah och jag ut i vårt uterum och målade lite. Det är en massa pill som man inte tänkte på innan, men vi kom ändå en bra bit :) Får fortsätta imorgon igen :) Nu ska jag se om Mohamed kommer till datorn så vi kan snacka en liten stund på facebook, han har varit iväg på ett bröllop, hans kompis syster som skulle gifta sig eller något sådant. Det är en massa bröllop därnere på sommaren, vi kommer säkert gå på en del också :P Ska bli spännande att se hur ett tunisiskt bröllop är :)

Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt så jag kan starta dagen med en promenad och sen blir det målning igen så vi blir klara med det. Snart är det fredag och så är det ju midsommar. Sen på lördag så blir det nog utgång igen. Iallafall för Hannah och mig, får se om vi lyckas få med oss Jenzan och Gedas :) Han sa att han och jag skulle dela på 2 flaskor vodka, jovisst hahahhaha :D

Jag hoppas ni haft en bra dag!

Puss och Kram på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0