Ett par timmar kvar....

Hej! Nu är det inte länge kvar tills jag åker till Tunisien och spenderar hela min sommar där om allt går som det ska. Det ska bli skönt, dock kommer det bli lite tråkigt att vara ensam så mycket, men då får man verkligen se hur man kan klara sig. Jag kanske träffar nytt folk, vem vet :) Jag hade tänkt vila en stund nu innan jag ska snacka med Mohamed på facebook ikväll. Jag måste även slänga in den sista tvätten som jag sen ska packa ner.

Började packa resväskan i tid denna gången så det var skönt. Annars brukar det bli i sista stund som jag står med den, det gäller nästan allt jag gör faktiskt :D Måste bli bättring på det :)

Jag jobbade tre timmar innan idag, på en förskola som jag jobbade på förra veckan också, på onsdagen och torsdagen, hade aldrig varit där innan och den är väl helt okej. Vädret har inte varit det bästa idag, har regnat en massa och sen kommer solen i ca 5-10 minuter och sen regnar det som tusan igen. Ska Sverige få någon sommar iår??

Nu ska jag vila en stund. Vi hörs senare ikväll!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0