9 timmar sen....

.... sitter jag på flyget till Tunisien. Ser framemot lite sol, dock inte 45 grader precis ;) Här regnar det ju hela tiden och det är man väldigt trött på. Men om jag känner mig själv rätt så kommer man tröttna på solen också hahaha, det är väl så människan funkar, man klagar på allt.

Jag och min pappa, som är så snäll och kör mig till tåget inatt, ska köra vid kl 04.15 ca. Tåget går vid 05.13 så jag är på Kastrup vid halv sex någongång och sen går flyget vid kl 07, så jag har ju gott om tid, plus att det står på biljetten var jag ska gå :)

Nu ska jag fixa det sista. Hoppas ni har haft en bra dag!

Vi hörs när vi hörs! :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

lycka till på resan! :)
hoppas du kommer uppdatera mkt när du är där så man får följa hur det går:)

2012-06-26 @ 00:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0