Storm!!

Idag vaknade vi så fruktansvärt sent, dock vaknade jag 2 timmar innan Mohamed av att det blåste storm där ute, fönstrena stod och slog. Vi har inte gjort så mycket idag, Mohamed var hemma hos sina kusiners hem och hälsade på deras mamma och då duschade jag, det tar typ 2-2.5 timmar att fixa mig för jag inte har någon fön. Plus att där var typ inget varmvatten. När varmvattnet kom så varade det i Max 10 sekunder så det gällde att passa på. Hade så fruktansvärt ont i hela kroppen efter duschen för det var så kallt. Idag ska vi äta kyckling och pommes tror jag. Mohamed ska handla på någon restaurang, vårt lyse i köket funkar inte :/ Hoppas ni har det bra!?! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: guess who ;-D

Trodde du skulle på semester och inte på någon överlevnadskurs ;-) haha

2012-01-06 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0