My hearts addicted!!

Idag har varit en lugn dag. Min morbror med familj kom och hälsa på en stund. När Felicia såg mig gå ner för trappan så fick hon kolla två gånger och sen skriker hon ut: - PETRA!!! och sen ler hon. Jag visade henne lite bilder men det var tydligen inte så skoj utan hon ville spela spel på min mobil istället hahaha. När de gick så gjorde Hanzi lite middag och sen drog jag hem till mina äldre systrar. Jag gjorde brik som jag lärde mig göra i tunisien, så Jenny och Martina fick smaka på det, de var helt okej. Efter det så spela jag och Martina lite spel på Wii:et. Bla super Mario, men det var inte lätt direkt men mycket skratt blev det hahah :D När jag kom hem för ca 30 minuter sen så blev det en kort runda med Miro och nu sitter jag här, hade tänkt se på en film nu. Jag har läst boken och den var väldigt bra så nu återstår det att se om filmen är lika bra eller sämre. Imorgon blir det full rulle. Måste bla annat packa upp min väska och tvätta, för alla kläderna luktar rök och det gillar jag inte alls . Jag hoppas ni har haft en bra dag. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0