It feels like I'm in à hurricane!

Heej! I lördags var vi ute på disko. Vi kom först inte in och jag behövde gå på toa så jäkla mkt så jag och Sami gick iväg för att hitta en toa och sen gick vi in bakvägen på diskot. Mohamed och Karim fick vänta typ 45 min. Musiken var riktigt bra och där var jätte mkt folk så vi dansade hela natten lång, det var riktigt skoj. Vi kom hem vid 05 igen och Sami och Karim sov över hos oss. Sami snarkade så jäkla mkt, han lät som en traktor :-D Idag vaknade jag av att Sabrine ( Mohameds kusin ) ringde och berättade att nu var Atef på sjukhuset och opererades. Håller tummarna att det går bra. Igår såg vi på tv, det var två filmer, den första hette , For sale by owner och den andra var, Bodyguard med Kevin Costner och Whitney Houston. Vi kom i säng vid 05. Nu sitter vi och dricker lite kaffe och ska snart gå hem och laga middag. Vad gör ni i Sverige? Är det snö än? Ha det bra! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0