Dreams!

Heej på er alla! Jag har drömt så konstiga drömmar här. Igår natt drömde jag om min farmor, vi var i kyrkan och sjöng. Hon var så vacker när hon log mot mig och höll min hand <3 Snart är det ett år sen hon försvann för oss och blev en ängel. Jag saknar henne!! Sen inatt drömde jag att jag spela fotboll, men inte med en boll utan vi sparka runt på en sprit flaska :/ Jag var även på ett badhus :/ Idag har det regnat här. Just nu sitter vi och dricker kaffe och sen ska jag gå och handla lite tvättmedel så jag kan tvätta min kläder och vi får fixa middag till idag. Igår så städade Mohamed hela lägenheten och jag gjorde middagen på kvällen. Hans kusin Karim kom också till oss eller Mohamed var ute och jag skulle duscha. Sen när han kommer hem har jag handduken som en turban runt huvudet och knappt något smink och där står Karim också när jag öppnar dörren, Jippie liksom haha. Snabbt in i rummet och fixa till mig lite sen spelade vi kort. Jag och Karim vann hela tiden haha, det var jätteskoj! Vad gör ni i Sverige? Hur var din resa Alexandra? Är du en pepparkaka nu? ;-P Vi måste ses när du kommer hem! Ha det bra! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: aleexandra

Jag blir aldrig pepparkaka :-P ! haha Hoppas du har det bra :D

2012-01-11 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0