Don´t you know.....

Idag är det sol härnere i Trellehulla. Tänkte gå ut på en promenad senare, dock får man ta på sig mössa och vantar ändå för det är svinkallt även om solen är framme och skiner. Idag är det den sista Januari och sen börjar februari, vi får hoppas att det blir lite varmare nu för jag är trött på denna kyla redan, dock är jag glad att jag sluppit snön och jag hoppas inte den dyker upp heller.

Alla frågar mig helatiden hur det känns att vara hemma och visst det är trevligt och träffa sin familj igen för jag har saknat dem väldigt mycket när jag var därnere, men sen samtidigt så saknar jag Mohamed så otroligt mycket och här hemma verkar man ju inte få något jobb alls så då kunde man lika gärna varit därnere känns det.

Ibland är livet så svårt och jag känner att det finns vissa saker som man måste leva upp till. Ibland känns det som man inte får följa sitt hjärta och göra som man själv vill utan man måste följa normen och göra som alla andra gör och vill att man ska göra, VARFÖR??? Det känns som livet blir lite mer tråkigt ju äldre man blir och då menar jag inte allt, men lite av det blir tråkigare. Man måste ta mer ansvar och alla förväntar sig så otroligt mycket av en helatiden. Varje beslut som man ska ta måste tänkas igenom många gånger och ibland vågar man inte ens ta dem för man är rädd för vad människor runt omkring en ska tänka.

Jag hoppas ni har en bra dag på jobb, i skolan eller om ni är lediga!!

Ha det så bra!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: alva

sv: mina syster har gjort min header och jag :) hör av dig om du är intresserad :)

2012-01-31 @ 16:38:14
URL: http://alvazand.blogg.se/
Postat av: alva

sv: skulle vi kunna adda varann på msn och där skickar du bilder som du vill ha? :)

2012-01-31 @ 17:04:19
URL: http://alvazand.blogg.se/
Postat av: alva

sv: jag kan tyvär inte lägga in den på din blogg för är inte så bra på det :) jag kan inte göra design heller men jag kan göra headern :)

2012-01-31 @ 17:06:17
URL: http://alvazand.blogg.se/
Postat av: martina

FRÅGESTUND I BLOGGEN!

Jag svarar på EXAKT ALLA frågor & samtidigt som du ställer en fråga så passar du även på att skaffa dig en länkning!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12531/fragestund-4/

2012-01-31 @ 17:31:53
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: alllllleeeeexxxxx

Livet blir som du vill att det ska bli vill du det ska bli tråkigare så blir det de , men man får också anpassa det hihi kraaaaaaaam

2012-01-31 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0