Who came on a visit??

Jo det gjorde snön. Idag har det snöat i Trellehulla och jag hatar det. Jag hoppas verkligen inte att det stannar för snö är skit och jag har inga skor för det.
Vi var hos vår syster och hjälpte henne att sätta ihop skohylla och sån hatt hylla där man kan hänga jackor också, har ingen aning vad det heter :D Sen snackade vi lite och undra hur det hade tänkt ha med inflyttningsfest, dock tror jag inte det blir så snart utan de måste först få allt på plats och smaka på hela lägenheten först, usch det lät väldigt konstigt :/

När vi var färdiga där så körde vi iväg och skulle handla lite och det blev att vi besökte tre olika affärer för det är billigare i vissa men de har ju inte allt som man behöver, t ex ÖB.
Just det,
Anna, du hade frågat om jag såg på Big brother. Förr gjorde jag det, men nu gör jag inte det längre. Jag ser knappt på tv nuförtiden ska jag säga er :/ Blir nog mest datorn för min del :-)

Sen en fråga till alla läsare. Nu har ni chansen att få säga vad ni tycker jag borde ha mer av på bloggen. Om ni inte säger något så antar jag att ni tycker den är "bra" som den är och då fortsätter jag på samma vis som jag gör nu. :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0