Varför ska man alltid vara förstående?

Är det fel att man ibland vill vara lite självisk och vilja vad man själv vill?? Eller är detta något som är helt fel och jag är ute och cyklar helt och hållet?

Något som jag alltid gjort när jag är så fruktansvärt arg och ledsen är att, efter jag bölat floder då vill säga, är att gå ut på en långpromenad, ut och springa eller något annat som får mig på andra tankar, i allafall för en liten stund. Ännu bättre blir det om jag kan ha musik i öronen och låsa ute hela omvärlden också. För ibland känns allt så fruktansvärt dålig och jag orkar inte med det längre, vill bara fly från allt och hoppas att när man väl kommer tillbaka så är det borta och aldrig återvänder, dock är det inte så enkelt :/ Men man kan ju drömma.

Hade tänkt ringa min pappas moster och se om hon behöver ha sina fönster tvättade så man kan tjäna en slant där så man har till lite av sina räkningar denna månaden, jag jobbade ju inte alls i Januari för jag var i tunisien, så jag kommer tyvärr inte tjäna ett öre denna månaden, vilket suger rejält för det innebär också att man inte kan göra något alls. Men man har överlevt det förr så varför skulle man inte överleva det nu??

Jag måste bara säga att det är riktigt kallt ute, var precis ute på en långpromenad på 1 timme och det var kallt. Även om jag emellanåt fick upp farten ordentligt så man blev lite "varmare" så var det ändå kallt och när man kom hem igen och in i värmen så svettades man lite innan man fick av sig alla kläder haha :)
Jag hoppas det blir bättre väder nu eller iallafall lite fler plusgrader och ingen sol, det behöver ju inte bli sommar väder direkt, men lite iallafall. Gick även in vid vår park för att se hur den såg ut och den var rejält lerig, så där kan nog vara svårt att springa, iallafall kanske 1 vecka eller 2 framåt. Vi får se helt enkelt!

Nu ska jag ta lite att dricka och sen får vi se vad denna kvällen bjuder på, den blev ju inte som jag hade tänkt iallafall :'(

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0