The moment i saw you cry!!

I´m sorry she never got her miracle,
She did! It was YOU!

Ringer slår mot fönstret och det är säkert svinkallt där ute. Mohamed kunde inte komma till internetet för där var redan stängt, så vi får snacka på facebook bara. Imorgon skulle vi snacka på skype igen. Nu har lillkusinen duschat och strax ska vi lägga oss. Även om jag sov väldigt länge idag så börjar jag redan bli trött så det blir väl sängen tidigt idag då.
Sen skulle Hannah även kolla hur hon mådde imorgon för hon hade tydligen väldigt ont i huvudet nu och om det inte blev bättre skulle jag jobba för henne imorogn istället och då vill man ju gärna ha lite sömn.
Jag tänkte dela med mig av lite mer musik av en sångerska som heter Mandy Moore, ni kanske redan har hört talas om henne? Om jag inte minns helt fel så spelar hon en av huvudrollerna i filmen " A walk to remember" Den är riktigt bra och om ni inte redan sett den så måste ni se den, That´s an order! :P :D 

  





Ha en fortsatt trevlig kväll och sov så gott sen när ni lägger er!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0