Puuuuhhhh......

Heeeej!!!
Nu har jag precis kommit innanför dörren och jag är super trött, nu vill jag bara gå och lägga mig. Dock kan jag inte det än utan jag ska snacka lite med Mohamed först.
Det har verkligen varit full rulle hela dagen och vi har fått bära tunga saker. I deras nya lägenhet så bor de på sjätte våningen och dit upp fick jag och Frida bära en soffdel för den gick inte in i hissen. Hissen är super liten och det är knappt så man fick plats två personer i den :/
Plus att medan de var i Malmö på Ikea och hämtade saker med släpet så fick vi köra med våra personbilar fram och tillbaka till lägenheten och där var inte plats till alla så då fick jag gå dit varje gång :D Det blev ett par gånger så folk som jag passerade måste ha undrat :D

Efter att vi var färdiga med flytten så åt vi alla pizza och satt och snackade och vi fick även träffa Marks ( min systers pojkvän ) syster och hans mamma, plus hans bästa kompis. De var verkligen jätte trevliga och får hoppas det blir fler trevliga träffar.

Nu ska jag fortsätta snacka med älsklingen och sen blir det sängen.
Hoppas ni har haft en underbar dag!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0