Pannkakor och kladdmuffins!!!

Hej på er!!
Nu ikväll har jag lagat en smet till pannkakor som min lillasyster Frida håller på att steka, jag fick också lite smet så jag kan få lite mat, de har liksom redan ätit nudlar och pizza idag medan jag har fått skorpor :/ Ja så kan det vara om man inte har pengar antar jag haha :D
Nu håller jag på att baka kladdmuffins, första plåten står inne i ugnen och de är väl klara om ca 5 minuter eller något, då ska jag kolla dem iallafall. Kusin med sin mamma är här på besök, alltid trevligt och vad jag fått höra så ska hon nog övernatta hos oss två dagar eller något denna veckan, skoj skoj!!
Hon var förövrigt överlycklig för hon hade tappat ännu en tand :D Och tandfen hade varit där och gett henne två guldtior :D Så nu är hon rik :P

Annars ikväll så blir det bara lite snack med min älskling och sen imorgon så blir det snack på skype med honom, jag längtar som tusan nu alltså haha. Bara att få höra hans röst och se honom :)

Ska se om jag kan slänga in en bild sen på muffinsen åt er!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0