Hektisk morgon!

Godmorgon!
Vilken hektisk morgon. Fulle rulle. Idag var det tänkt att jag skulle till min pappas moster och tvätta hennes fönster, men det blev helt ändrade planer och istället ska jag stanna hemma. Men nu på morgonen har jag fått ringa runt en massa samtal plus att min mamma varit på mig och velat ha hjälp att betala räkningar. Nu har det äntligen lugnat sig och det är dags för frukost. Jag och lillkusinen ska ner i affären och handla lite frukost och sen blir det nog ner i stan lite idag, ska inom på banken också hade jag tänkt.

Annars har jag inga andra planer idag, blir bara häng med kusinen.
Vad ska ni hitta på med?

Ha en underbar dag allihopa!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0