You are the fire but i don´t need no water!!

Grått, regn och trist dag. Idag blir här inte mångknopp gjorda. Jag känner mig sjukt sliten och tror något kommer lösas ut. Just nu håller vi på att försöka få igång The Sims 2 som vi fixat, dock krånglar det som tusan och jag tror inte det funkar på denna dator :/ Synd för det är riktigt roligt spel :-)
Hannah kom hem för en stund sen, hon hade varit i Malmö med en kompis och kikat lite, dock hade hon inte handlat något utan hon ville att vi två skulle köra in någon dag och kolla där istället så får se om det sker nu i veckan när det är påsklov och inte så mycket jobb.

Ikväll har jag inga planer, är ju som sagt helt ur idag. Dock är jag sugen på att göra något, inte ut och fara, men kanske baka eller något. Ja vi får se vad som händer. Snart blir det snack med älskling.
Hoppas ni har haft en bra dag änsålänge??

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0