Work!!

Hej!
Jag hade tänkt sätta mig och skriva ett inlägg innnan idag men de ringde från jobb så jag fick snabba mig och jobba 5 timmar nu i eftermiddag. Det var bra att man fick lite mer tid för pengarna behövs ju alltid.
Det har varit jättefint väder idag, solen skiner och det är inte jättekallt. Vi har varit ute nästan alla dessa 5 timmar jag har varit där. Härligt!! Det är nog en av fördelarna med att jobba på förskola, att man kan vara ute så mycket när det är fint väder istället för att sitta inne på ett kontor.

Nu käkar jag lite och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Är ganska trött, har inte sovit så bra inatt. Några ska hem till syrran och hänga där, vi får se vad jag gör :) Blir iallafall snack med älsklingen ikväll, som vanligt ;P

Jag hoppas ni har en underbar dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0