Nu ska man bli brun!

Hejsan!
Idag är det söndag och solen har skinit härnere i Trellehulla. Jag och pappa satt ute i vår trädgård en stund och snackade och sen joina Frida oss också så satt hon och jag och snacka. Jag ska se om solen skiner imorgon med för då ska jag sitta en stund då också. Vill få lite färg nu, gillar inte att vara såhär vit nu :/

Just nu håller jag på att kika på hyreslägenheter här i Trelleborg, gillar denna lugna stad och det är ju enkelt att antingen ta bussen eller köra in till Malmö där allt finns, men jag vill ha lugn där jag bor. Just nu sitter jag och kollar på tv med min fader, lite fotboll, de visar snygga mål och det är verkligen snygga mål. Jag skriver även med älsklingen på facebook. Han ska åka till SOusse imorgon och då kan vi snacka på skype varje dag/kväll när han är där. Han ska ju börja jobba nu också och jag hoppas det är en bra sommar så han tjänar mycket och kan betala mycket av lägenheten annars kan jag inte komma förjag har inte haft så mycket jobb nu och tjänat så mycket :( Får hoppas det vänder.

Nu ska jag snacka och se vidare! Hoppas ni har en bra dag änsålänge!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0