Det blev Utgång!!

Godmorgon!
Igår så bestämde Hannah och jag oss för att köra en utgång och det blev av denna gången :D Det var helt okej, dock var det ganska kass musik och lite sådär med folket, dock träffade vi en tjej som var väldigt trevlig och vi adda varandra på facebook och sånt. Men det var ändå en skoj kväll och jag kan tänka mig att gå ut med Hannah fler gånger :)

Idag sov jag länge, till 12.20 rättare sagt. Dock mår jag inte så bra, har feber, är förkyld och hängig. Hoppas det inte blir värre för det har man inte tid med. Annars idag blir det bara en lugn dag. Lite senare så ska jag snacka med älsklingen och sen får vi se vad som händer. Vad ska ni hitta på med idag??

Ha en skön söndag allesammans!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0