Bra dag trots allt!!

Idag var jag och fikade hos min syster och hennes kille med resten av familjen, dock följde mamma inte med. Sen var även vår pappas moster Brita där. Vi åt en påsk kaka, rulltårta med grädde och så hade de satt på någon skumgummi på :D Var helt okej :P
Sen hängde vi där en stund och spela och snackade vi ungdomar. Sen kom vår pappa och hämtade oss igen och vi körde och handlade lite middag. När vi kom hem så vi jag tillaga den, spagetti och köttfärssås. Det blev väldigt smarrigt!

Sen satte jag mig vid datorn lite och kikade på lägenheter, hyres härnere i Trelleborg. Dock hittade jag ingen direkt och hyran var ganska hög. Får hoppas jag hittar något snart.
Nu sitter jag och ser på film och skriver med älsklingen samtidigt.
Vad hittade ni på med idag då? Något roligt?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0