What happened??

Hej!
Hur mår ni? Jag mår så sjukt dåligt. Igår på jobbet hade jag så himla onti huvudet och var helt trött i det. När jag kom hem spydde jag. Jag kunde knappt sova inatt och vaknade flera gånger. Nu har jag ont i örat, har feber och är fortfarande trött, men det är nog på grund av att jag inte sovit något direkt inatt.
Vill bara sjuka mig från jobb, men får gå dit och jobba och se hur det går annars får jag gå hem igen.

Idag är det solsken ute men det blåser som tusan. Jag känner att idag vill jag ha kallt mot min kropp.
Nu ska jag sticka ner till affären och fixa någon mat till jobbet.

Jag hoppas ni får en bra dag. Jag ska försöka göra den så bra som det går.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0