Trööött!!!

Nu är jag hemkommen från jobb. Det var en jobbig dag idag. Fick stå inne vid samma maskin nästan hela kvällen och man blir så sjukt seg och trött av det. Plus att den kluddade lite emellanåt!
Just nu håller jag på att vänta på att Mohamed ska komma in. Jag sa till honom igår att han skulle snabba sig och han sa att han skulle göra det och vara inne till kl 23 svensk tid, men han fatta tydligen inte det :/

Imorgon ska jag jobba på förskolan först från kl 08 - 13 och sen in till Malmö som vanligt, känner att jag kommer vara så sjukt trött imorgon. Hoppas det är bra jobb imorgon.
Nu kom Mohamed in så jag ska sätta igång och skriva en stund med honom innnan jag lkägger mig.

Sov gott sen när ni lägger er!

Puss och kram!!

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0