Söndag!

Hej!
Igår var en bra dag, vi hade lite släktingar här och vi käka middag och snacka en massa och hade riktigt skoj. Sen tittade Jenny och Bechir förbi med bilen en snabb runda och vi bestämde att vi skulle träffas en stund på kvällen, även det blev mycket roligt. Jag fick även snackat med min älskling, även om Bechir kommer och vill snacka en massa cokså :P Men en sak ska du veta Bechir: HAN ÄR MIN!!! ;P :D

Idag har varit väldigt lungt, jag kunde inte somna inatt för jag hade så jäkla ont i mitt öra. Så idag blir det inte till att göra så mycket. Jag har tvättat lite och förberett inför imorgon när det är dags för jobb igen. Sen på fredag så får man ju lön, så då ska alla ens räkningar betalas och sen när det är gjort så hoppas jag att där är pengar till ett busskort för det är så jäkla dyrt med bensin och det blir billigare om man köper busskort. Så vi får hålla tummarna ;)  

Vad har ni hittat på med dennna helgen då? Har ni varit ute och festat? Det var så himla längesen jag var ute och festade, jag saknar inte det, men ibland är det skoj att gå ut med sina kompisar och dansa till bra musik, jag gillar att dansa.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, ska även sätta på en ansiktsmask. 

Hoppas ni får en bra dag!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0