Nothing has changed!

Hej allihopa!
Idag är det söndag och snart är även September månad slut, då går vi in i Oktober och det blir bara kallare och kallare ute. Närsom helst kommer det väl falla snö från himlen, Me don´t like!
På tisdag så får vi lön från kommunen, jag hoppas det blir ett visst belopp så jag fåpr pengar över så jag kan köpa ett busskort, det blir rent för dyrt med bensin. Men om jag ska ta bussen så innebär det att jag är inte hemma förrän vid typ 00 eller lite över, Puuh!

Blir längre dagar nu och plus om jag jobbar på förskolan så börjar jag ju tidigt på morgonen, men vad finns det att göra liksom??
Idag ska jag bara ta det lugnt, ska hemom och hämta lite saker och sen tillbaka. Idag har jag ingen aning om vad det blir för middag så jag får vänta och se vad de andra vill ha. Antingen lagar vi något eller så får vi köpa något helt enkelt. Vi får se! :)

Vad ska ni hitta på med idag? Det är ju fint väder ute, solen står på. :)

Ha en riktigt underbar dag allihopa!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0