Helt slut...

Hej bloggen!
Idag är det tisdag. Idag är jag helt slut i kroppen och i psyket. Känner inte alls för att gå till jobbet. Har knappt sovit inatt och mår illa. Men pga detta nya jobbet så måste jag gå dit. Jag hoppas det blir bättre på jobb, men idag ska jag jobba med en som bara lyssnar på dansbands musik och den kassa musiken dessutom. Sen har han den även på högsta volym och när man skruvar ner lite så höjer man det ännu mer. Blir så lack på honom så vi får se hur denna kvällen blir.

Sen får vi se om Mohamed kommer in i tid idag som vi bestämde igår. Jag hoppas att jag kan spara mycket pengar så jag kan åka ner där och hälsa på honom så snart som möjligt. Jag saknar hans kalla händer :)

Jag hoppas ni får en bra dag!!

Puss och Kram

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0