Har hon klarat det eller inte?!?!

Just nu sitter jag hemma hos mina äldre systrar och väntar på att folket ska komma hem. Jag ringde precis Martina men hon skulle tydligen till Malmö med sin kille igen, troligen hem till honom, jaha jag som trodde jag skulle få sällskap av henne och få höra om hennes helg på spaet.
Jenny är ju iväg på utbildning även idag, sista dagen och idag ska hon få reda på om klarade den eller ej. Jag tror personligen att hon fixar det för hon verkade säker på det när hon har övat här hemma :)

Hon slutar alldeles strax och sen ska hon ta sig hem. Ska höra med henne vad hon vill ha för middag då också, tror nästan att vi köper hem något för jag känner inte för att laga mat idag utan då får hon göra det :P
Min näsa är så jäkla täppt nu, helt sjukt. Måste verkligen köpa näsdroppar. Jag snyter man hela tiden men det tar aldrig slut, blir galen.

Imorgon är det dags för jobb igen. Har jobb hela denna veckan på två olika ställen. Tisdagen kommer bli grymt jobbig. Jag ska öppna på förskolan kl 06.15 och sen slutar jag på det andra jobbet kl 22.30, Lååååång dag alltså :) Men det är härligt med pengar ;P :D

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik. Jag hoppas ni har en bra dag i det fina vädret.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0