Free day!!

Tjohej allihopa!!
Idag är jag ledig, inget jobb alls. Jag körde min stora syster till sitt jobb innan vid halv tolv och nu käkar jag lite. Ska in i parken sen med min lilla kusin. Vi går väl till lekplatsen en stund och sen får vi se vad som händer. Ska även duscha och fixa mig för ikväll skulle vi hitta på något, vi skulle troligtvis till staffanstorp, så det ska bli skoj. Dock ska jag vara hemma till halv elva igen så jag kan snacka med Mohamed idag på skype, hans internet funkade inte igår så vi fick aldrig snackat då.

Denna veckan på jobb har gått rätt bra, har fått gjort mycket. De verkade vara nöjda med min insats iallafall för det sa de varje dag. Men viussa dagar funkar bättre än andra, men så är det alltid.
Nu måste jag skynda mig. Jag hoppas ni får en bra dag för det ska jag föröska ha.

Men först ska ni få en låt som jag gillar så sjukt mycket och Trey Songz är ju bara så sjukt snygg :D



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0