Every day i´m shuffling!!

Godmorgon! Idag är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med faktiskt. Jag tänkt ju vara med kusin, men vet inte hur hon mår för de har inte svarat än. Annars så kanske jag ska ner på maxi och sen tar jag väl det bara lugnt.

Vad ska ni göra idag?

Nu har det gått en vecka utan att jag har sett eller hört Mohamed. Det är verkligen skit och jag hade hoppats att han hade hittat något internet men det verkar inte som det. Jag håller på att bli tokig ju!! Jag hoppas han snart åker tillbaka till Sousse så jag kan höra honom och se honom på skype.

Jag hoppas ni får en underbar dag, det ser ut som solen kommer skina idag så det blir nog bra!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0