Alltid ett jäkla väntande!!

Att man alltid ska behöva vänta på allt, jag blir tokig av denna väntan.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och gör ingenting. Mohamed skulle på bröllop igen, tror det är typ hans fjärde eller något, helt sjukt. Så han skulle försöka vara tillbaka om typ 1.5 - 2 timmar, får se om man orkar sitta uppe och vänta.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Jag har tvättat lite kläder som jag ska ha till jobb och sen varit ute på en promenad, det var riktigt skönt. Det har varit härligt väder idag så då får man passa på att vara ute.
Jag har även snackat med Heni, Mohameds kusin på 16 år. Han är en kär påg och rolig att snacka med. Jag kollade runt lite på biljetter till Tunisien, har ju inte hittat någon alls och känner att det börjar bli hopplöst nu, men så plötsligt händer det och jag hittade biljetter, dock inte till Enfidha som ligger nära utan till Tunis som ligger en bit ifrån Sousse, men det fanns tåg som man kunde ta sa Heni. Ska se om Mohamed kanske kan komma och hämta mig så vi åker tillsammans :D

Imorgon är det dags för jobb igen. Då är Micke tillbaka så det blir honom jag jobbar med imorgon för andreas ska jobba natt. Sen på tisdag blir det Håkan och Pontus och på onsdag och Torsdag är det jag och Laszlo aka Dream Team haha, Vi är bäst tillsammans!! :P

Nu ska jag lyssna på musik och ta det lugnt igen. Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0