Through the darkness i can still see some light......

Tjena bloggen!
Allt bra med er?? Här är det så bra som det kan bli med detta läget. Idag har jag bara tagit det lugnt, har nästan sovit hela dagen tycker jag. Jag har stora problem med att sova just nu på nätterna, vet dock inte helt vad det beror på :/ Får hoppas det blir ändring på det snart. Jag har varit iväg och handlat lite med lillsyrran. Vädret har väl inte heller varit det bästa, molnigt och regn emellanåt.

Mina tabletter som jag tar för värken i mina visdomständer är slut nu så jag ringde ner till min läkare och skulle höra om han kunde skriva ut nya. Hon i receptionen sa att hon skule prata med honom så hörde han av sig. Jag ringde vid typ 14.40 och jag trodde ju att han skulle ringa tillbaka idag, men nejdå såklart att han inte gjorde det. Är det bara jag som tycker att vården, så som läkarna och tandläkare är sjukt dåliga, Vissa iallafall??

Nu hade jag tänkt lyssna på lite musik och sen får vi se vad jag hittar på med :) Jag hoppas ni haft en bra dag!?!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0