Oktober!!

Först och främst vill jag be om ursäkt för sån dåligt uppadatering eller rättare sagt ingen uppdatering alls denna veckan. Det har varit en sjukt tuff vecka. Jag har jobbat på två olika jobb och istället för en vecka på 40 timmar så blev det 65 timmar jobb denna vecka. Jag var så sjukt trött. Jag kunde börja vid 07.30-08 och sen gick jag av vid 22.30 på kvällen så jag hade absolut ingen tid alls att uppdatera på. Nästa vecka blir det också vissa dagar två jobb, men jag ska ta det lugnare och bara fokusera på det ena lite mer nu. Jag ska även försöka komma igång med lite motion nu, gå på promenad innan jag kör iväg till jobbet.

Idag är det ju den 1:a Oktober, kan ni fatta det?? Tiden går så sjukt fort och det är så mycket som händer. Idag har det varit en lugn dag, jag vaknade vid ca 12 tiden och käkade lite frukost och kollade lite bloggar. Sen ville min stora syster att vi gick iväg och handlade någon fika och sen satte vi oss i en park och snackade lite. Det har varit så sjukt fint väder idag, Me Like!! :)

Nu har jag käkat middag, blev fisk och potatismos. Nu är man riktigt mätt. Snart kommer nog Mohamed online så vi kan snacka lite också :) Alltid lika skoj att se honom :D
Sen får vi se vad jag hittar på resten av kvällen. Martina är hos Mark i Malmö och sover där inatt också. Sen Jenny är iväg med en arbetskamrat och käkar middag och sen blev det väl någon drink eller något så hon kommer inte hem förrän senare idag.

Vad har ni hittat på med? Jag hoppas ni haft en bra dag iallafall och att eran kväll blir super bra den med. Det blir väl antagligen utgång för de flesta eller??

Ha det bra!

Puss och Kram

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0