Ny vecka med nya möjligheter!!

Godmorgon på er!
Idag är det måndag vilket innebär att det är en ny vecka nu. Helgen har varit bra, har tagit det lugnt men ändå umgått med mina vänner. Det är så sällan jag gör det nu för tiden för jag jobbar så mycket :/ Så på helgerna gäller det att passa på.

Idag ska jag jobba med Micke och Andreas, sen vet jag inte vem det är på den andra sidan, jag vet vilka jag hoppas på, vilka som är roliga, men vi får se helt enkelt. Måndagar innebär en jävla massa bilsnack på rastewrna och jag hatar det. Det är så jäkla tråkigt. Min kompis som jobbar på den förskolan jag brukar vara på ringde innan och sa att där är jobb på torsdag så då blir det dubbel jobb :)
Jag känner mig sjukt taggad för denna dagen och för hela veckan just nu, får vi se om det ändras eller kan hålla i sig :D

Vädret är ju inte på topp direkt, just nu är det uppehåll men annars regnar det härnere i Trellehulla. Det är väldigt kallt och man märker att det är höst nu och vi går mot vintern. Nej nu ska jag fixa till mig. Ha en underbar dag min läsare!!

Puss och Kram

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0