Jag saknar dig!

Det blir såna långa uppehåll mellan inläggen här i bloggen. Det beror på en massa saker och sen är det som min syster brukar säga, Man vill inte fylla den med en massa tråkiga saker hela tiden. Men ibland kan jag tänka, det är ju min blogg, den är som min dagbok och då har jag rätt att få skriva vad jag vill, om hur jag känner mig osv. Inte ska man ljuga bara för att göra några läsare glada??

Jag har haft ett par bra dagar utan smärta i tänder och öra och det känns så bra. Jag behöver såna dagar. Igår var en tung dag, det var 1 år sen Pysen gick bort. Han var så unik, så speciell. Jag älskade/älskar honom så! Han var världens finaste. Min syster som hittade honom när han dött och jag pratade igår, minnen och alla är bara bra. Man kommer ihåg hur man satt i soffan och han kom upp och lade sig bredvid en och om man låg ner i soffan så la han sig på en mage. Han gav en så mycket kärlek :)

På kvällen så hade vi planerat ( i säkert 2-3 veckor ) att vi skulle ut och dansa. Hela dagen försökte jag tagga och lyssna på en massa grym musik. Sen typ en timme innan jag och Hannah skulle köra in, de andra var i Malmö redan på TGI Fridays och tog en drink, men varken Hannah eller jag får dricka pga medicinen vi tar just nu, så fick jag iont i tänderna och örat, så typiskt tänkte jag. Jag tog medicin och sen efter ett tag slutade värken och sen begav Hannah och jag oss iväg. Det var väldigt dimmigt ute och man såg inte alls var man befann sig :D Väl inne i Malmö hittade vi såklart ingen parkerings plats så vi fick köra runt en stund och leta, men tillslut så fann vi e :)
Vi promenerade iväg mot Harrys och väl där när vi hänger av hos jackorna i garderoben så får Hannah syn på en person hon känner igen, hon blir rent till sig och börjar dra i mig. Jag vänder mig om och vem sitter där?? :O JO LASSE KRONÈR :O hahaha Både Hannah och jag blev helt till oss och tänkte vi måste få en bild :D

Vi fick syn på vårt gäng och berättade för dem och även de blev helt till sig. Konstigt att ingen annan där reagerade. När vi sitter där och spanar så dyker även Claes Malmberg upp :D Efter många om och men så beger vi oss upp för att få bild. När Claes dyker upp haffar jag honom och frågar om vi kan ta en bild och visst får videt :D Sen efter en stund kommer även Lasse och även hononm fick jag fråga :D Han var jätte trevlig och vi fick bild med honom också :D Det gjorde vår kväll hahaha och allt folk glodde på oss som om vi vore tokiga, men den bjöd vi på :D ;P

Kvällen började dra igång lite och musiken startade. Malmgren och Martina var de första som gav sig ut på dansgolvet, medan jag tyckte det var för lite folk och ville vänta. Efter en stund drog jag med mig Hannah och även vi dansade loss och efter ett tag kom även Bechir och Jenzan upp. Vi dansade och hade kul och sen när klockan närmade sig halv två så skulle de "äldre" ;P dra hem. De tyckte det var tråkigt. Hannah och jag stannar och vid två drar allt igång och vi har så sjukt kul. Hände en del roliga saker och en del jobbiga.

Plus att vi blev förföljda av de jobbiga till bilen, att de inte kan fatta en vink eller TUSEN :D Man vill inte vara elak liksom. Men det var en jätterolig kväll/natt och det var extra roligt att Hannah stannade med mig och svira loss. Tror hon behöver göra sånt mer :)

Nu taggar de till nästa helg då de ska till Törringe, men jag hoppas jag kan få med mig de ut på fredagen till Harrys :)

Nu ska jag lägga mig. Älskar att lägga mig när man precis har tvättat sängkläderna, det blir extra mysigt då :D

Hoppas ni haft en bra helg!

Puss och Kram

(Bilderna från kvällen får jag lägga upp en annan gång för datorn är sjukt seg och det kommer ta så långt tid )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0