I wanna be there for you!!

Tjena!
Idag har varit en rätt bra dag, har inte haft någon stor smärta under dagen utan den kom nu framåt kvällen så då fick jag ta lite citadon. Har dock haft lite feber under dagen men jag hoppas den har försvunnit nu. Mamma och Pappa var och hälsade på Brita, hon var lite förkyld men annars helt okej. Jag har umgåtts lite med Hanzi och Fritte idag (mina yngre systrar), gått på en liten promenad och snackat. Vädret tycker jag har varit helt okej idag, lite kallt men helt okej.

Min mamma var ju sjuk igår, hon spydde och bara låg hela dagen. Hon är bättre idag, men nu känner Hannah och jag oss kassa i magen, får hoppas inte vi spyr inatt, JAG HATAR ATT SPY! :D Något av det värsta jag vet.
Denna veckan som kommer så är det dags för jobb igen. Får hoppas det går bra och inte det blir för tuffa saker jag ska göra. Jag hoppas också att jag inte har någon smärta.
Nej nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva så jag ska återgå till min musik och mitt spel sen går jag och lägger mig och hoppas att jag somnar tidigare och att jag kan sova inatt.

Hoppas ni haft en bra dag och att om ni går ut eller är ute, TA DET LUGNT! Man kan ha skoj utan alkohol också :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0