Måndagen 28 November 2011

Nu är även snart November slut, tiden bara springer iväg och det får den gärna göra för min del :) Jag ska ju åka till Tunisien den 27 december och jag längtar. Jag blev uppringd från förskolan idag, de behövde hjälp på onsdag, torsdag och fredag och klart man ställer upp så man får mer pengar :P Har nog blivit lite penga galen men det bryr jag mig inte om :D Har även märkt att jag blivit duktigare på att spara pengar och inte slösa så jäkla mycket så det är ju ett plus. Nästa sommar ska jag ut och resa igen, ska nog dra till tunisien och se om man kan stanna lite längre och kanske att jag även åker till Turkiet, vi snackade för ett tag sen att vi skule samla ihop ett tjejgäng och dra dit, det hade säkert varit så sjukt kul alltså :D

Idag har jag jobbat och sen efter jobb så skyndade vi oss hem för pappa skulle besiktiga bilen och jag skulle snacka med min älskling på skype. Där han är nu så är inte internetcaféerna öppna så länge utan de stänger vid typ 18.00 så det blir inte så mycket snackande nu :/ Jag fick så sjukt ont i huvudet också när jag kom hem, kändes som man skulle spy. Nu har det gått över lite för jag tog panodil. Jag sov jättedåligt inatt, kunde inte somna utan jag somnade vid 02.30 och sen skulle jag ju upp till jobb vid 05.30 så det blev inte många timmars sömn, kanske därför man fick ont i huvudet också, plus att jag drack dåligt med vatten på jobbet idag.

Vad har ni hittat på med idag?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0