Julskyltning!!

Idag är det söndag och imorgon börjar en ny arbetsvecka, Tiden går mycket fortare när man jobbar och har något att göra hela tiden, skönt, för då åker jag snart :D
Idag är det julskyltning nere i stan, mina systrar ska dit och jag vet inte riktigt än om jag ska följa med eller inte, har typ 15 minuter på mig att bestämma mig :D Annars så ska jag inte göra så mycket idag, ska se till och tvätta lite också bra och börja så smått och skriva en packlista på saker jag ska ha med mig till tunisien.

Vädret är ju verkligen inte på vår sida idag för det regnar och blåser som tusan och det är ju så tråkigt, men vad ska man göra??  Jag är ju definitivt inte rädd för regn, men det är ju så tråkigt.
Nej nu ska jag göra mig iordning för jag tror jag följer med :)

Hoppas ni har en bra söndag!!

Puss och Kram

                                
                                        Snart får jag träffa min älskling igen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0