Dags att hitta tillbaka....

... till motivationen jag en gång i tiden hade. När man en gång har tappat den är det sjukt svårt att hitta tillbaka helt och hållet och verkligen satsa. Men jag ska fixa det. There´s no easy way out som Dj Fait sjunger :D :P
Det blev förresten en hemmakväll även denna lördag :D Men det var helt okej, snackade lite med några kompisar i turkiet på msn och umgicks lite med familjen :D

Middagen blev god, dock är det en väldigt mäktig maträtt så man vill inte ha den för ofta. Idag är det full storm ute, blåser som tusan och regnar. Jag hoppas verkligen inte det blir snö, jag vill inte ha snö :/  Imorgon skulle vi nog julpynta tror jag och sen ska vi baka, bir nog lussekatter eller lussebullar, Vad är det man kallar det nuförtiden?? :S :D

Jag borde gå och lägga mig, men tänker lyssna på lite mer musik, I just can´t get enough of my music :D

Hoppas ni har haft en bra lördag!?!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0