Torsdag 23/6-11

Godmorgon!
Vaknade lite tidigare än igår, en massa folk som tänkte det var roligt att smsa till mig, en smsade redan vid typ halv sju imorse, tack för den liksom :D Men nu är jag uppe iallafall.
Jag ska fixa mig nu och sen ska jag köra och hämta min syster så ska vi iväg och handla till imorgon när det är midsommar, vi ska ha hit en massa personer så hoppas det blir väldigt kul.

Jag snackar med en person på facebook och msn och det ända vi gör är att bråka hela tiden, det är precis som vi är ihop och det verkar som han är så jäkla svartsjuk. Jag orkar inte med det. Varje gång vi snackar blir det bråk om samma saker.

Om jag åker till Alanya efter sommaren i typ September eller Oktober så kanske han ska åka dit så vi kan träffas, men vettifan om det blir bra med tanke på att vi alltid bråkar när vi snackar liksom, vi får se helt enkelt.

Vad ska ni hitta på med idag? Ska ni också ha midsommar fest imorgon eller ni ska fira själv med familj, pojkvän osv?? :)

Ha en trevlig dag, Vi hörs senare!


Jag och min storasyster Jenny från förra årets midsommar fest. Då gjorde jag strawberry daquris till oss, Mums!! ;P :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0