Tandläkaren...

Usch imorgon klockan 10 ska jag till tandläkaren och fixa två hål. Jag verkligen hatar tandläkare, men den jag har nu är så himla snäll, hon verkligen tar hand om en och får en att känna sig lite trygg iallafall. Jag får se när jag är hemma igen helt enkelt, men det kan väl ta minst 40 minuter iallafall.

Imorgon är det den stora träningsdagen. Det kommer bli spinning, Bodycombat och Zumba hade jag tänkt. Får vila 30 minuter mellan Spinningen och Bodycombaten för jag skippar CX30 för det var inget för mig just nu känner jag, får se om jag tar upp det igen sen.

Hoppas det är fint väder imorgon så man kan sola lite också på dagen innan man ska ta bussen in till Malmö. Jag tycker det är så jäkla tråkigt att bara ligga rakt upp och ner och sola, det är mycket roligare om man tillexempel badar eller göra något annat också, helst i ett annat land dock :D Eller vad tycker ni? ;P

Idag har det blivit:
Cykling 7km
Zumba 45minuter
Promenad 30minuter

Tycker det blev en hyfsat bra dag ändå. Jag har rört på mig och har inte suttit framför dator så mycket som jag annars brukar göra. Yeeaay!! :) By the way så när vi var ute och cykla så cykla vi ner till forex också så jag växlade ut till 490 TL, nu har jag lite iallafall, får se hur mycket jag får på nästa lön :/ Dock inte alls som denna :(

Ni får ha en trevlig kväll! Vi hörs imorgon. 

                          


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-28 @ 08:17:35
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0