Jummie

Nu är jag hemma från cykelturen, vi cyklade ner till maxi och sen till forex för jag ville växla lite Turkiska Lira sen cykla vi hem. Nu sitter jag och käkar lite grönsakssoppa och så har jag lagt i färdig grillad kyckling vi köpte på maxi, Mycket gott är det! :)
Ska försöka få kontakt med min kompis och se var hon är så jag kan lämna lite pengar till henne som jag är skyldig. Hon är alltid så snäll att låna ut till mig när jag  behöver det ( Jag lämnar såklart tillbaka pengarna sen när jag får lönen), uppskattar det verkligen, Tack! <3

Senare idag ska jag försöka köra lite zumba och sen ikväll vid sju så ska jag ut på en promenad hade jag tänkt :)
Vad gör ni idag då?


                     

Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0