Ímma stand up like a solider, tonight imma take over!! ;P

Vilken dag alltså :) För jobb mellan 08-15.30, sen fort som tusan hem och byta om till mina tränings kläder och ta bussen in till Malmö. Väl där så startar jag med 45 minuters spinning, sjukt jobbigt och nu förstår jag varför jag inte brukar köra det, men det ska bli ändring på det :)
Efter spinningen klockan 17.15-18, så var det dags för Core eller CX30 som det heter i 30 minuter. Sjukt jobbigt det också :P Sen efter det springa upp där uppe till den stora salen och köra 1 timmes Bodycombat, vissa låtar var riktigt bra men så jäkla jobbiga. Jag var helt slut. Jag kommer verkligen inte kunna gå imorgon känner jag redan nu, men skam den som ger sig. Imorgon ska jag försöka köra Zumba och sen kanske ut och springa i parken eller något :) Denna veckan är verkligen comeback som gäller hahaha :D

Nu sitter jag här hemma och snackar med en del turkar och ger dem kärleksråd :/ Ja ni läste rätt hahahaha
Vad ska ni hitta på med imorgon? 

             

Kommentarer
Postat av: Carl-Alfred

Fin blogg :)

2011-06-22 @ 10:38:27
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/
Postat av: iisaacson

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG VINNA DEN HÄR TÄVLINGEN!

alla som röstar på min klänning får en länk på min blogg!

men då får ni skriva i en kommentar till mig att ni har röstat ! :)

skulle verkligen betyda mycket om ni röstade, så snälla!

ge den gärna 5 stjärnor ^^

direktlänk: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4VhpjFy7ATPhv1FeKVGfweiwfU7qFQI7jnmGsYCsrSQcGT5Qm9vZ#Gallery



ber om ursäkt om du/ni inte vill ha sån här ''reklam'' på din/eran blogg!

2011-06-22 @ 22:24:29
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0