Got me shakin my head :P

Hallå Hallå Jaaaaa!!!!

Klockan är 01 och jag sitter uppe och skriver med tokstollen Alexandra Aka Lillan eller något :P ;) Hon är en fotbolls galen tjej och hon diggar även musik, just like me :D
Nu har hon fått för sig att hon ska köpa en longboard, gillar inte det riktigt, tyckte hon kunde ge mig pengarna istället så jag kunde köpa en flygbiljett till Alanya istället :D Men taskig som hon är så sa hon ju såklart NEJ :D
Får se till att övertyga henne att jag är viktigare :D

Annars idag har varit en väldigt chill dag, vaknade vid typ halv två och sen har jag bara tagit det lugnt.
Igår var jag som sagt ute med några kompisar. Det var så roligt en stund, jag och en annan kompis stod och dansade och de andra två stog stilla och såg helt sura och döende ut, sen kommer Mohombi - Bumpy Ride, på och då jäklar blir det fart på dem, hahahaha det skulle man ha spelat in alltså :D

Usch denna veckan så ska träningen köras igång igen, det kommer bli tufft som fan, har varit väck nu jäkligt länge, men fan det ska bli roligt. There´s no easy way out, There´s no shortcut home!!!

Här får ni lite citat också som Lillan sagt till mig :

- N
ever be reckless with someone else's heart, and don't tolerate those who are reckless with yours

- You'll never find the right person if you can't let go of the wrong one!

En ny låt som jag tycker är jäkligt bra är Lady gagas nya, Edge of glory!! Lyssna!!

Dock vet jag inte längre hur tusan man får in musik här, hittar inte var man trycker på youtube :/ Någon som vet?? :) Tacksam för hjälp isåfall.

Nej dags att sova!! Godnatt på er!!



Kommentarer
Postat av: Aka lillan ;)

tss tokstollen anej ;) jag äger samtalen på natten :D haha

2011-06-20 @ 01:23:11
Postat av: Paula

tack för tipset! Läser hans blogg så jag hade redan sett det, litar dock inte på hemsidan eftersom enligt andra källor har dom blivit blåsta.

2011-06-20 @ 01:27:31
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0