Dumt val....

Det var riktigt dumt att vara uppe till ca 03.30 inatt, och nu ska man iväg och jobba för man blivit bokad, men What to do liksom?? Plus att de bokat mig i Skegrie och jag har ju skikcat iväg en gång till hon som har hand om detta att jag bara ville ha förskolor i centrum, men ack nej hon verkar inte vilja lyssna, kanske får skicka iväg en gång till? :@

Plus att vädret ser inte ut att vara det bästa och jag som får cykla :( Hoppas hoppas inte det börjar regna när jag cyklar dit, det kan ösregna hur mycket det vill när jag cyklar hem , men jag vill inte när jag cyklar dit, jag vill inte jag vill inte , Lät jag som en liten skit unge nu?? :D hahaha

Usch nej nu är det dags!!

Ha en trevlig dag!
Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: emeliiens

ha en bra dag du med :)

2011-06-20 @ 09:50:03
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0